BUNA DIMINEATA

BUNA DIMINEATA
href="http://coltisorderai.blogspot.com/2008/10/despre-oameni-pentru-oameni.html" target="_blank" title="http://coltisorderai.blogspot.ro/"/>http://coltisorderai.blogspot.ro/

BINE ATI VENIT IN MIJLOCUL NATURII!

Prin postările din acest blog caut să pun în valoare tot ce e mai frumos şi plăcut din Creatie.
Fie ca prin vizitarea acestui blog să uitati de problemele de zi cu zi şi să beneficiaţi de o binemeritata relaxare in"mijocul naturii.".. Multă pace si linişte în sufletele voastre!

Emma

vineri, 26 noiembrie 2010

Pisicile mele

Am nouă pisici pe care le iubesc foarte mult. Mi-au fost fidele tot timpul şi mă iubesc şi ele. M-au ajutat să trec mai usor prin viaţă. Sunt mai bine de 10 ani de când convieţuim şi încă nu m-am plictisit de ele. Am câteva poze cu ele dar nu cu toate.. urmează să le fac:

 Fiică-mea cu prima pisică care mi-o adus-o de pe stradă Acum cred ca are vreo 11 ani de când e la noi. Răspunde la numele de "Mâc" dar îi zicem şi "Prinţesa" pentru că e mamă  şi bunică la celelalte.
Din prima generaţie am 2 pisici: Albuţa şi Gălbuţa    
Albuţa e fiica lui Mâc şi mama lui Sclepţoşa... e cam retrasa , nu isi suporta nici fiica sa stea prea aproape de ea...
    Gălbuţa    fiica lui Mâc, nu a facut pui,e stearpă, îi mai spunem şi Grăsuţa, e grăsuţă, dar foarte mofturoasă la mâncare...          



                                                 " Negruţa" e tare drăguţă.. când vrea mâncare mă strigă "Mika" , e fiica din a doua generatie a lui Mâc

Mătănelu "Albuţ" şi pisicuţa "Mutulica" pe haina lui Dana


"Mutulica" îi zicem asa pentru că e tare tăcută.. foarte rar se miaună


                                                 Motănelul "Muchi" . E un adevărat " gentelman"  mă strigă Ma ... Ma , de aceea îi mai zicem "Mao". E tare finuţ .. nu prea îşi scoate ghearele...
Mao pe dulap
                                                "Albuţ" e cam somnoros ... e preferatul meu... ştie asta şi de aceea nu îi este frică de bătaie...
                                                              "Adolescenta" sau "Sclepţoşa" E tare slăbuţă deşi mănâncă cel mai mult. Ea e fiica lui Albuţa, nepoata lui Mâc şi soră despre tată cu cele de mai sus. O iubesc şi pe ea pentrucă îi place să doarmă pe pieptul meu. E tare inteligentă..."Au mustaţaaaaa!!!!!!"






                                                         "Negruţ" e singurul care nu face parte din "familia" de pisici de mai sus. E adus de fiică-mea de la servici dar e tare drăgălaş şi ne-am ataşat mult şi de el .E cel mai tânăr dar cel mai mare ca talie.Râde de noi... Dana ii mai zice Chichi-Michi
"Trei iezi cucuiezi..." Avem musafiri şi nu prea au curajul sa iasa din dormitor...



"Pisici supraetajate"

Niciun comentariu: